۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۲۱:۴۶

در هفته جهاد کشاورزی/

159 پروژه کشاورزی در همدان بهره‌برداری می شود

159 پروژه کشاورزی در همدان بهره‌برداری می شود

همدان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 159 پروژه با اعتباری افزون بر 370 میلیارد ریال در استان همدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا رنجبر ضرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های آب و خاک و امور فنی مهندسی، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی، تولیدات گیاهی، امور عشایری و دامپزشکی به بهره برداری می رسند.

رنجبر ضرابی با بیان اینکه 159 پروژه مورد بهره‌برداری اشتغالزایی 855 نفر را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: طرح‌های حوزه آب و خاک و امور فنی و مهندسی شامل آبیاری تحت فشار با 97 پروژه، کانال آبرسانی هشت پروژه، احداث بند چهار پروژه، لایروبی قنوات سه پروژه و احداث انبار و تعاونی چهار پروژه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری حوزه تولیدات دامی شامل واحد گوساله پرواری یک مورد، گاوداری شیری شش واحد، مرغداری گوشتی شش واحد، پرورش ماهی سه واحد و پرورش بوقلمون یک واحد است.

رنجبر ضرابی پروژه‌های بخش تولیدات گیاهی را احداث گلخانه دو پروژه و کلینیک گیاهپزشکی یک پروژه اعلام کرد و یادآور شد: هشت طرح نیز در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان پروژه‌های حوزه منابع طبیعی را 9 مورد در بخش آبخیزداری اعلام کرد و گفت: همچنین پروژه‌های امور عشایری پنج مورد و دامپزشکی یک مورد است.

علیرضا رنجبر ضرابی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی سازمان فرهنگی و اقتصادی است، اظهار داشت: در شاخص‌های مدیریتی جهادی برای تحقق اهداف جهاد اقتصادی باید مدیریتی کارآمد و درست در ابعاد مختلف باشد.

رنجبر ضرابی شعار امسال هفته جهاد کشاورزی را "جهاد اقتصادی، جهاد کشاورزی و فرهنگ جهاد " خواند و افزود: سازمان جهاد کشاورزی یک سازمان فرهنگی و اقتصادی بوده و تنها دستگاهی است که در آن نماینده ولی ‌فقیه حضور دارد.

کد خبر 1332259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha